Корпоративні конфлікти

Вартість послуги:

за домовленістю
Замовити! Контакти

Корпоративні бізнес конфлікти

Корпоративний конфлікт, в першу чергу, негативне, руйнівне явище, яке призводить до неузгодженості, розладу організації праці і взаєморозуміння колективу, дуже часто до втрати цінної інформації або збитків і руйнування корпорації в цілому, а також до зіткнення сторін, дестабілізації компанії і колективу.

Розділяють два типи конфліктів:

  • внутрішній корпоративний конфлікт найчастіше виникає через розбіжності між керівництвом корпорації і співробітниками, акціонерами або колективом.
  • зовнішній корпоративний конфлікт зумовлений в основному агресивною політикою конкуруючих компаній, захопленням керування і контролем організації. Кожна компанія, корпорація, фірма, що має склад персоналу, є потенційним суб’єктом такого конфлікту, причиною якого інколи буває проста помилка в управлінській політиці і підборі персоналу, недостатньо надійного для цілісного і здорового розвитку організації.

Такі фактори, як витік інформації, що знаходиться в розпорядженні співробітників, і економічна розвідка конкурентних фірм дуже часто стають причиною такого конфлікту і розладу, як у великих компаніях, так і у малих організаціях.

Причини конфліктів і способи їх урегулювання

Причин для утворення конфлікту багато. Серед них є такі:

  • небажання інвестувати в корпорацію кошти;
  • рейдерські захвати;
  • небажання співпрацювати кількох співзасновників або керівників одночасно;
  • неправові дії акціонерів або учасників.

Одним зі способів запобігання небажаному розвитку конфлікту – підбір і перевірка на надійність персоналу компанії, задля попередження будь-якого витоку цінної інформації, що спроможний нашкодити компанії. Втрата достовірної, вчасно зібраної інформації, яка може бути доступною лише для співробітників корпорації, може призвести до матеріальних і фінансових втрат. Дуже часто навіть роками перевірені співробітники, компаньйони вступають в конфлікт через розбіжності в інтересах і поглядах на подальший розвиток та існування компанії. Власники, через бажання розширити свою частину контрольних акцій чи бажання одноосібно володіти корпорацією, для зростання прибутку, виявляють небажання до подальшого партнерства або співробітництва. У таких ситуаціях учасники достатньо інформовані і захист інформації компанії потрапляє під загрозу.

Найчастіше конфлікт переростає в напружену обстановку, що перешкоджає нормальному функціонуванню компанії, приймає масштаби суперечки, яку сторони вирішують за допомогою судових позовів. Законодавча правова база країни достатньо об’єктивно визначає права і обов’язки, якщо сторони не можуть урегулювати конфлікт самостійно, не вдаючись до судового розгляду і позасудового вирішення спору.

 

Способи вирішення конфліктів

Найкращим способом запобігання конфлікту є захист інформації, що спроможна нашкодити компанії. У вирішенні конфлікту зможе допомогти участь досвідчених осіб, в даному випадку – це співробітники компанії «BJS». Вони допоможуть запобігти потраплянню цінної інформації до сторонніх суб’єктів, нададуть захист від використання матеріалів в особистих корисливих цілях особам, що здатні нашкодити розвитку корпорації. Проведуть об’єктивний аналіз і оцінку конфліктної ситуації в колективі компанії, запропонують варіанти вирішення всіляких негативних наслідків, які могли б в майбутньому деструктивно впливати на розвиток і фінансове становище корпорації.

Методи захисту при корпоративних конфліктах:

  • Збір відомостей про протилежну сторону конфлікту;
  • Викриття «слабких сторін» опонента;
  • Протидія корпоративному шантажу;
  • Розробка і впровадження організаційно-технічних заходів для захисту інформації;
  • Збір доказів про неправомірну діяльність іншої сторони;
  • Взаємодія з правоохоронними органами і надання юридичної допомоги;
  • Фізична охорона;
  • Інженерно-технічний захист.

Великий досвід і професіоналізм співробітників компанії «BJS» дозволяє гарантувати сприятливий результат навіть у найважчих випадках корпоративних конфліктів!

[do_widget id=text-9]