Оформлення постійного місця проживання в Україні

Вартість послуги:

за домовленістю
Замовити! Контакти

Постійне місце проживання в Україні

 

  • Постійна посвідка на проживання в Україні;
  • Як оформити і отримати ПМП в Україні?
  • Документи для постійного місця проживання в Україні;
  • Які терміни отримання ПМП в Україні і яка його вартість?

 

Процедура отримання дозволу на ПМП, як і громадянства України, є трудомісткою, витратною і часто нервовою, але при цьому необхідною. При цьому, отримавши дозвіл, іноземний громадянин може мати права і обов’язки, встановлені законодавством, такі як працевлаштування, нелімітоване перебування в країні і т. д.

 

Посвідка на постійне проживання в Україні і Києві

 

Посвідка на постійне проживання в Києві і Україні видається нерезидентам в ВВІРі (відділ віз і реєстрації) в установленому порядку і терміни, іноземцям країн Європи, громадянам Росії (РФ), Білорусі, Литви, Німеччини, Польщі та ін.

Жителям Криму, за наявності українського паспорта, оформляти ПМП непотрібно, так як вони є громадянами України.

 

Як оформити і отримати ПМП в Україні?

 

Для оформлення постійного місця проживання в Україні та отримання права на проживання іноземним громадянам і особам без громадянства потрібне знання законодавства, правил оформлення, багато часу і витрат.

Необхідна наявність пакета документів для оформлень та отримання посвідчення на постійне проживання. Процедура оформлення досить складна, і перш ніж отримати документ, що підтверджує право на постійне проживання, необхідно отримати дозвіл в імміграційній службі.

Відповідно до Закону України про міграцію можна виділити дві групи осіб, що мають право на міграцію і оформлення ПМП в Україні.

Особи, які іммігрують за умовами квоти це:

  • діячі культури і науки;
  • фахівці з високим рівнем кваліфікації;
  • особи, які інвестували в економіку України не менше 100 тис. доларів США;
  • батьки, чоловік (дружина) і неповнолітні діти або дитина іммігранта (особи, що отримала ПМП);
  • біженці і т. д.

Друга група – це  особи, що мають можливість стати іммігрантами крім квоти.

  • діти і батьки громадян України;
  • опікуни громадян України і т. д.

Якщо особа, яка бажає отримати повідку на постійне проживання, проживає в межах України, то процедура оформлення посвідки відбувається одночасно з оформленням дозволу на імміграцію. Тому, хто проживає за межами України, необхідно оформити дозвіл на імміграцію для в’їзду в країну. Для дозволу консульство або посольство України видає візу, яка буде дійсна рік з дня оформлення.

 

Які документи потрібні для оформлення постійного місця проживання (ПМП) в Україні?

 

Перелік необхідних документів для оформлення:

  • копія паспорта
  • підстави для міграції (наприклад, шлюб з громадянином України) з документальним підтвердженням;
  • документ, що підтверджує наявність житла з правом на реєстрацію (прописку).

 

Терміни отримання ПМП і вартість оформлення

 

Термін видачі документа у ВВІРі, що підтверджує посвідку на проживання в Україні відповідно до правил оформлення, приблизно тиждень, що дуже відрізняється на практиці. Вартість послуг оформлення в органах виконавчої влади затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №795 від 04.06.2007 та регулярно переглядається.

 

Юристи нашого агентства BJS допоможуть:

  • уникнути багатьох витрат, фінансових і т. д.;
  • проконсультують з усіх питань щодо оформлення та готовності документів, оформлення заяв, заповнення бланків тощо;
  • нададуть прайс-лист щодо вартості послуг;
  • допоможуть у проходженні перевірок;
  • допоможуть у вирішенні питань щодо отримання постійного місця проживання, страховок (медстраховок), дозволу на роботу і т. д.

Ми онлайн в WhatsApp, Viber , Telegram.
+38(067)462-4620